تاکسی فرودگاه امام
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

تاکسی فرودگاه امام خمینی

 

فرودگاه بین المللی اولیه تهران، پایتخت ایران، در 30 کیلومتری (19 مایلی) جنوب غربی تهران، در نزدیکی محلات رباط کریم و اسلامشهر قرار دارد و در زمینی به وسعت 13500 هکتار (33000 جریب) گسترده شده است. فرودگاه بین‌المللی تهران در کنار فرودگاه مهرآباد یکی از دو فرودگاه بین‌المللی است که به تهران خدمات رسانی می‌کند. تمامی پروازهای بین المللی تهران در حال حاضر توسط این فرودگاه و تمامی پروازهای داخلی توسط فرودگاه مهرآباد انجام می شود. ایکا پس از فرودگاه مهرآباد تهران و فرودگاه مشهد رتبه سوم را از نظر کل تردد مسافر در ایران دارد. این فرودگاه توسط شرکت فرودگاه های ایران اداره می شود و پایگاه اصلی عملیاتی ایران ایر و ماهان ایر است. فرودگاه بین المللی تهران از تهران با ماشین شخصی، تاکسی و اتوبوس شاتل از طریق آزادراه تهران-قم و تهران-ساوه قابل دسترسی است.

تاکسی‌های فرودگاهی به مسافران ورودی ۲۴ ساعته خدمات رسانی می‌کنند. ترانسفر فرودگاهی، حمل و نقل از پیش تعیین شده برای مسافران بین فرودگاه و مقصد نهایی آنها، خواه هتل، بندر کروز یا سایر نقاط مورد علاقه محلی باشد. همچنین می توانید زمانی که در پایان سفر به فرودگاه باز می گردید، ترانسفر رزرو کنید. برای راحتی مسافران، تاکسی های فرودگاهی با مدرنیته و ایمنی بالا به صورت شبانه روزی برای جابجایی مسافران در سراسر ایران در دسترس هستند. آنها بلافاصله در خارج از فضای ترمینال آماده خدمات هستند.

مزایای استفاده از تاکسی های فرودگاهی

  • مسافران تحت حمایت بیمه هستند.
  • ایمنی جان و از مال محافظت می شود.
  • خودروهای بسیار استاندارد و مدرن در دسترس هستند.
  • تاکسی ها در هر ساعت از شبانه روز آماده هستند بدون اینکه مسافران منتظر بمانند.
  • رانندگان برای ارائه خدمات فرودگاهی به خوبی آموزش دیده اند.
  • اجاره برای تمام نقاط تهران در هر ساعت از شبانه روز ثابت است.

کاهش استرس بزرگترین مزیت استفاده از خدمات تاکسی فرودگاهی است. استخدام یک تاکسی می تواند سطح استرس و اضطراب را که معمولاً هنگام سفر به یک مقصد خارجی تجربه می شود، به شدت کاهش دهد. فرود آمدن در فرودگاه و انتخاب تاکسی در یک مکان نامعلوم می تواند به دلایل زیادی مانند عدم آگاهی از مکان جدید، هزینه بیشتر توسط افراد محلی، استفاده از یک ماشین ناآشنا و احتمالات بسیار دردسرساز باشد. با رزرو سرویس تاکسی فرودگاهی، به دلیل استرس کمتر و به دلایل راحتی و امنیت بیشتر، تقریباً تضمین می شود که سفر آرام تری داشته باشید. استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی خطر گم شدن وسایل مهم مانند کیف، گذرنامه، تلفن همراه و غیره را افزایش می دهد. چنین اتفاقی می تواند به کل سفر شما آسیب برساند و به همین دلیل است که توصیه می شود که از تاکسی فرودگاهی استفاده کنید. همچنین شما اطمینان دارید که چمدان شما در وسیله نقلیه ایمن است و می تواند خیال شما را در این مورد راحت کند. در مکان های خارجی، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی می تواند سطح اضطراب شما را افزایش دهد زیرا شما با افراد ناشناس محاصره می شوید که خطر سرقت را نیز افزایش می دهد. مشتری همچنین می تواند وسیله نقلیه ای را انتخاب کند که با نیازهای مسافرتی او مطابقت دارد. از بسیاری جهات، پیش از رزرو، تاکسی فرودگاهی می تواند تضمین کند که شما اوقات خوبی را سپری می کنید و مهمتر از همه، سفر شما عاری از دردسرهایی است که می تواند تجربه سفر شما را خراب کند.

برای مسیر فرودگاه هایی مانند: فرودگاه مهرآباد، فرودگاه امام خمینی و یا ترمینال ها از تاکسی ویژه فرودگاه استفاده می شود. تاکسی فرودگاه معمولاً به رنگ زرد خورشیدی یا سبز فسفری همراه با نوار شطرنجی آبی یا مشکی در وسط اتومبیل می باشد و بالای تاکسی، تابلو مخصوصی که محل فعالیت تاکسی (فرودگاه، ترمینال و راه آهن) را نشان می دهد قرار دارد. نرخ کرایه تاکسی های ویژه بر حسب تاکسی متر محاسبه می شود.

نحوه درخواست تاکسی فرودگاه

شما با تماس از طریق شماره تماس های ارائه شده (جهت تماس کلیک کنید)  براحتی می توانید سفر خود را رزرو کنید یا از طریق پر نمودن این فرم (کلیک کنید) رزرو اینترنتی تاکسی فرودگاه را انجام دهید. مسافران محترم می توانند از طریق اینترنت درخواست تاکسی خود را ثبت نمایند و از طریق اینترنتی هزینه آن را واریز کنند. در ابتدا پس از پر کردن فرم مربوط به مشخصات مسافر از جمله اسم و فامیل، شماره همراه، تاریخ و ساعت حرکت، مبدا و مقصد سفر همینطور تعداد افراد، درخواست تاکسی فرودگاه را ثبت کرده و با استفاده از رمز دوم کارتی که عضو شبکه شتاب می باشد هزینه تاکسی را به صورت اینترنتی پرداخت کنند پس از آن منتظر بمانند تا راننده شان با آنها تماس بگیرد. به همین راحتی و سادگی می توان از پشتیبانی شبانه روزی ۲۴ ساعته که در روزهای تعطیل هم خدمات ارائه می دهند بهره مند شد و با خیال آسوده منتظر آمدن راننده در آدرسی که داده شده باشید. فرودگاه امام خمینی، شامل انواع خودروهای سمند، تویوتا کمری، فولکس کدی و ون می باشد.

 

منبع: https://www.airport-viptaxi.com/

 





:: برچسب‌ها: رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه امام , تاکسی فرودگاه امام خمینی , تاکسی VIP , پیکاپ فرودگاه امام خمینی ,
:: بازدید از این مطلب : 474
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: